Zum Hauptinhalt springen
Online áruház is itt: AT | IT | CH | FR | DE | UK | CZ | SE | DK | BE | NL | IE | ES | PL | PT | FI | GR | RO | NO | HU | BG | HR | LU

GYIK – kérdések és válaszok

MEGRENDELÉS

Törölheti megrendelését. Ha bármilyen törlése vagy módosítása van rendelésével kapcsolatban, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a service@mosafil.com címen vagy a +49 40 79 75 08 920 telefonszámon.

Örömmel! A mozaik mintákat kb.10x10 cm-es méretben szállítjuk, a csempemintákat a kívánt csempéből vágjuk ki, mérete max.30x60 cm, nem cserélhető, nem visszaküldhető.

Mivel tisztán online kiskereskedő vagyunk, szívesen rendelheti termékeinket online a www.mosafil.com oldalon.

FIZETÉSEK ÉS ÁRAK

A Mosafilnél az alábbi fizetési módokkal tud fizetni: • Azonnali • PayPal-lal • Előre utalással • Számlával • Bankkártyával • Per Sofort • Per PayPal • Per Vorkasse • Per Rechnung • Per Kreditkarte

Igen, minden feltüntetett ár tartalmazza az ÁFA-t.

Nem, az árak nem tartalmazzák a szállítási és szállítási költségeket, beleértve az ÁFA-t. A szállítási költséget a súly és az irányítószám alapján számítjuk ki. A szállítási költséget a rendszer automatikusan kiszámolja és a kosárban feltünteti.

Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a service@mosafil.com címen. Küldje el nekünk rendelési számát vagy rendelési számát, hogy el tudjuk küldeni a hiányzó számlát.

SZÁLLÍTÁS

Jelenleg csak DHL-lel vagy DPD-vel küldjük csomagjainkat. Ha a rendelés össztömege túl nehéz, akkor a Kühne & Nagel és a Hellmann szállítmányozási társasággal szállítjuk. Mindig arra törekszünk, hogy ügyfeleinknek a legjobb szállítási lehetőségeket kínáljuk, és gondosan választjuk ki partnereinket a gyors és megbízható szállítás érdekében. A szállítás a járdaszegélytől mentes emelőállvánnyal történik. Gondoskodjon szabad hozzáférésről és szilárd felületről, hogy megfelelően tudja elhelyezni a raklapokat.

Igen, megadhat egy külön szállítási címet, amely eltér a számlázási címtől.

A Mosafil csapatunk mindig arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban feldolgozza megrendelését. Mivel termékeinknek eltérő szállítási ideje van, ezeket megtalálja termékoldalunkon. Ez folyamatosan frissül.

Miután kiszállítottuk rendelését, e-mailt fog kapni a nyomon követési számmal, amellyel nyomon követheti rendelését.

Nem, sajnos nem kínálunk expressz szállítást.

KÖVETELÉS

Kérjük, gondosan ellenőrizze megrendelését, miután megérkezett. Ha rendelése szállítás közben megsérült, kérjük, még aznap jelezze felénk. Kérjük, küldjön nekünk képeket a károkról e-mailben a service@mosafil.com címre. A lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot, és megtesszük a szükséges lépéseket a csere vagy a visszatérítés érdekében.

Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a service@mosafil.com címen, és küldjön képeket a hibás tételről. A lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot, és megtesszük a szükséges lépéseket a csere vagy a visszatérítés érdekében.

Ha visszaküldi a megrendelését, akkor magának kell megszerveznie azt, és magának kell viselnie a csomagküldő vagy szállítmányozó cég költségeit. A Marketplace-ről leadott rendelések esetén nem számítunk fel visszaküldési költséget. További információk a lemondási feltételek között találhatók.

Miután megkaptuk a küldeményt és megvizsgáltuk a tételeket, visszatérítjük a megfelelő fizetési összeget. A postai kézbesítési időtől és fizetési módtól függően a jóváírást a küldemény kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül kell az Ön számlájára utalni. A visszatérítéshez ugyanazt a fizetési módot használjuk, mint az eredeti tranzakció során. További információk a lemondási feltételek között találhatók.

ÜGYFÉL SZÁMLA

Bármikor, ingyenesen és kötelezettség nélkül regisztrálhat a www.mosafil.com oldalon, a Saját fiók alatt. A regisztráció számos előnnyel jár, például: • Gyors vásárlás • Mentse el adatait és beállításait. • Rendelés áttekintése és szállítási információk • Hírlevél feliratkozás kezelése Regisztráció után megerősítő e-mailt kap tőlünk, majd bármikor bejelentkezhet fiókjába.

Személyes adatait bármikor megváltoztathatja. Ehhez be kell jelentkeznie az ügyfélfiókjába. Az adatokat a „Személyes adatok” alatt módosíthatja.

Ez nem probléma! Bármikor kérhet új jelszót. A „Fiókom” részben kattintson az „Elfelejtettem a jelszavam” lehetőségre. (Link), majd adja meg e-mail címét. Ezt követően kap egy e-mailt egy linkkel, amellyel visszaállíthatja jelszavát. Az e-mailben kattintson a Jelszó visszaállítása lehetőségre, majd írjon be egy új jelszót. Az új jelszó megadása után ismét bejelentkezhet a szokásos módon.

Ha törölni szeretné ügyfélfiókját, egyszerűen lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között telefonon a +49 40 797 50 89 20 számon, vagy küldjön egy e-mailt a service@mosafil.com címre. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk.

VEVŐSZOLGÁLAT

Ha a továbbiakban nem kíván hírlevelünket kapni, bármikor leiratkozhat. Ehhez egyszerűen kattintson a leiratkozási linkre, amelyet minden hírlevél végén talál.

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal: hétfőtől péntekig 9-17 óráig, vagy telefonon a +49 40 797 50 89 20 telefonszámon, vagy küldjön e-mailt a service@mosafil.com címre. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk.